4 Mart 2013 Pazartesi

Ağlama - Mc Poyraz


Gözlerimde yas bekledim ama gelen olmadi
mesafeler uzun beklemekse izdirap
göz yaslarimda aradigim mutluluk
zoraki gelemedim direnemedim yine ben
kostum ama yaklasamadim ellere
agladim yanliz basima gören olmadi olmasin
yalniz birakin yaralarami kimse sarmasin
biktim yenik düsmekten direndim ama olmadi yetmiyor gucum bu yasama
çok zormus lanet ettim yasima
allahim yine yanliz tek basima
nerde bu insanlar geride kalan hatiralar
yazdigim satirlar yetmez anlatmaya.
ne yapsam sonu hüsran hicran olmus bu gönül
kalbim ise yarali vardi dostum cok oldu yaralarimi sarali.
hayat biteli çok oldu beklemekte zamani
gülümsemeler yüzümden coktan yapti firari
katamadim sayamassin bedenimdeki zarari
isyan yok sustum sadece beklemekteyiz hayati.
ruhumda uçar gider bir gün bedenime kirali.
sonsuz düslerdeyim unutarak geçtim bu yoldan
sonuna geldim yine olumsuz yine bitik düstüm.
umudu kestim hayat akisinda dlilimi sürstüm.
ruyalarimda bile yenik düstüm hayalime küstüm.
aglama demek faydasiz söylesene ne gelir elden.
nasil olsa bu sonu vardir bu ruyanin aglama annem.
üzgünüm yere egdim basimi kaçtim beni kötüye yitenden.
düsündüm ama yapamadim ne gelir bu bedenden.
çaresiz halsizim içimi döktüm göz yasimla yasama
muhtacim sana ey allahim sukur yine bu yazima.
dostluk sahte kalbimde yara
düsme zara kalkamassin yerinden
aglarim aglarim ama çok derinden.
yanlis yola saptim insanlar yüzünden
haberim yok tu geçirdigim dünümden
yalanlar gerçek oldu dogrularsa hayal
bir bildigim var oda anlami olmayan yasam
ezilenlerin çogu garipti hemde fakir
bedenleri çoktan eskidi ama degismeye zaman yok
aldi çaldi umudunu bir zalim kalmadi halim
gözlerimde yarini bekledim ve sona yaklastim
engeller çok ama derman yok insanlar çok ama insan olan yok
yardim yok ama umut çok hayat zor ama hayal çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder