4 Mart 2013 Pazartesi

Biri Var Solo - Mc Erdem


Verse 1 :

Cevabini alamadigim sorular var
Gitmek istesem yollar dar
Sundum her seyi önüne yar
Nasil bir haldeyim anlamazlar

Bos bakan gözlerle yürüyorum
Karanlik sokaklardan geçiyorum
Olup biten her seyi görüyorum
Sevdigim yardan haber alamiyorum

Kendimle bas basayim yine sensiz
Hatiralar beni birakmiyor
Resmin duruyor basucumda
Masum masum bana bakiyor

Gözlerim görür fakat anlatamaz
Kulaklarim duyar konusamaz
Ellerim tutmaz nefes de alamam
Onsuz olmaz (hayir olamam)

Nakarat :

Biri var biri var aklimda
Resmi duruyor karsimda
Tanidik bir yüz aslinda
Oda her seyin farkinda

Biri var biri var aklimda
Resmi duruyor karsimda
Tanidik bir yüz aslinda
Herkes bunun farkinda


Verse 2 :

Cümle baslamadan baslik bos
Cepte para kalmadi gönlüm hos
Los isiklar pesimden gölgem
Tanidik bir yüz bana gülümseyen

Bak biri tam biri mutluluk için
Utangaç tavirlar ama ne için
Saklar gibiyim kendi ifademi
Bakma bana ne olur kalbim güm tak

Düsündüm biraz sus ve yaz
Bir kagit bir kalem içimde büyük haz
Hissediyorsun bunu biliyorum
Tanirsin diye çok korkuyorum

Farkliyim galiba tanidigim için
Mutluyum sadece havam o biçim
Görülen bir yüz var senden habersiz
Telas pesimde duygular habersiz

Nakarat x2 :

Biri var biri var aklimda
Resmi duruyor karsimda
Tanidik bir yüz aslinda
Oda her seyin farkinda

Biri var biri var aklimda
Resmi duruyor karsimda
Tanidik bir yüz aslinda
Herkes bunun farkinda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder