4 Mart 2013 Pazartesi

Bizi Germeyin (Ft. Alize) - Mc Erdem


Mc Erdem :
Düne kadar yanimiza gelip bize abi diyen
Çocuklarin durumunu görmeyen var mi
Çok atip tutuyo di mi size hepsi
Arkamdan kaz kuyumu ""de merci""

Evinize dönün hadi bu rap size göre degil
Ebeveynlerinizin sözlerini dinleyin
Resit olana kadar sakin bana gelmeyin
Emir olarak görün ""beni germeyin""

Alize'nin ritm kaçirdigini gören var mi
Taz kayit alirken hiç ses çikar mi
Erkan yan odadan bize destek lan
Reklam yaparak (sist) ""click dan""

Flowa akarak adina bakarak gözüne katarak ameliyati
Yap yasak ve saklasakda bazi seylerinde vakti geldi
Artik patladi herkes farki anladi
Biliyo musun dissini kimse .ikine takmadi

Erdem nerdesin arada bi ses ver
Kayit aliyorum kanka müsade ver
Okey moruq ben yola çiktim
Artik gelde su albüm bitsin


Ulan gel artik beee nerde kaldin
Geldim be olm iste biniyorum aksamdan otobüse sabah Istanbul'dayim
Hadi çabuk o zaman acele et biraz
Tamam moruk ya biniyorum otobüse ben sürmüyorum ki otobüse
Tamam söföre söyle hizli gelsin o zaman hadi
Tamam moruk geliyoruz hadi artik ya sabah ordayim
Geldim lannnnnnnnnn !!!


Alize :

Içindeki korkuyu bana hissettir
Kalemini kirabilir bu adam delidir
Ac bi köpeksin tasmayi kemirir
Tek vazifeniz serseliktir

Rap yaptiginizi biz biliriz
Feat istersiniz hemende geliniz
Çok salaksiniz bir o kadar havali
Zeytinburnu yollar kapali

Ritimle sevisir bu adam Alize
Girtlak yaparsam dönersin deliye
Flow kacirdigimi gören var mi
Liriklerin her daim beni baydi

Gidip gelip bana selam versin kankan
Atmayan kalmadi senin arkandan
Çok konustu sustu bak tayfan
Vazelin gibisin .öte gelir arkan

.ötleri kasiniyo bunlarin alize
Haklisin erdem salla ver eline
Bos ver kanka hepsi çapulcu
He heee bosver yaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder