4 Mart 2013 Pazartesi

Gazla (Ft. Alize) - Mc Erdem


Nakarat :

Yok bundan sonra sanaaa
Kendini bize karsii kasmaa
Bana öylede bakmaaaa
Bunu sen istedin gazlaa


Alize :

Ortaminda hangi cigara içilir
Yanlis yapan adamlarda sevilir
Eskiye baktigimda seni gördüm
Maziye baktigimda seni gömdüm

Lyrical bir açi bu kalemi eline al
Müzikle ruhum kan kardesler
Sanki senin ruhun rape düsman
Zorlama o zaman yapamiyosan

Kimler bizi biz gibi seviyo
Sizler hep bizimle yarisir
Sistem çökmez rahat ol yigenim
Temelini biz yillar önce attik

Havlamayin lan adi köpekler
Sizde bizim gibi hak edin saygiyi
Kaygiyi yapmayin bos yere bakmayin
Elinizden gelenizi ardiniza koymayin


Nakarat :

Yok bundan sonra sanaaa
Kendini bize karsii kasmaa
Bana öylede bakmaaaa
Bunu sen istedin gazlaa


Mc Erdem :

Yalaka doldu ortamlar sadaka oldu çok fazla
Yetine durdum ben azla yetime vurdum son anda
Gördü yolu gitti geldi sevdim onu çok geldi
Anlamistim böyle olsun istedi

Anlik dejavular beni alip seni sana birakir
Senin adin mazi olur geriye ne kalir
Geçmisteki hersey silinir bir anda
Yalnizlik çöker elde kalir birayla

Son anda aklina takilan seyi bana sorma
Kurgularda pek fazla içinde beyin karma
Karisik olucak hakliyim burada
Sen ise kaldin süphesiz ortada

Ama sende yok don ölüm ise tek yol
Gördügün bu harbi son' vurusla kaybol
Yada dur bi dakka bekle simdi son söz
Neyse bende kalsin gördügün bu harbi öz


Nakarat :

Yok bundan sonra sanaaa
Kendini bize karsii kasmaa
Bana öylede bakmaaaa
Bunu sen istedin gazlaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder