5 Mart 2013 Salı

Geçmeyen Sancılar - Mc Derbeder


Nakarat:
Ben kendime bir yol çizdim
Sensizlige bes kala döndüm
Dengesiz oldum sayende
Kendimi bulamadim, bulamadi kimse
Eski bir resmine dün baktim
Büyük acilari kendime sattim, yandim
Kaldim basibos dünya alem dinlesin, kendimi astim
Beklemez oldu beni annem
Nerden bilirim yürek acisini
Sen beni öldürüp aldin acilari
Ve sattim sancilarimi
Istemem artik pamuk ellerini
Insanda olmayan kirli kalbini
Sildim attim elimde ne varsa
Geçmedi sancilar bitmedi hala

Verse 1 - rap:
Zorlasanda geçmez bu hayatin sancisi
Dillerimde nagmeler söyle bu kaçincisi
Eskittim sana dair ne varsa toparladim
Simdilerde yalnizim, kendimi senden sakladim
Bilmelisin çok çektim tükendim adeta
Istememki ben böyle yazmak bir satira
Gülmek çok zor bana, mutluluksa uzakta
Her sözümde isyan var allahim affola

Nakarat:
Ben kendime bir yol çizdim
Sensizlige bes kala döndüm
Dengesiz oldum sayende
Kendimi bulamadim, bulamadi kimse
Eski bir resmine dün baktim
Büyük acilari kendime sattim, yandim
Kaldim basibos dünya alem dinlesin, kendimi astim
Beklemez oldu beni annem
Nerden bilirim yürek acisini
Sen beni öldürüp aldin acilari
Ve sattim sancilarimi
Istemem artik pamuk ellerini
Insanda olmayan kirli kalbini
Sildim attim elimde ne varsa
Geçmedi sancilar bitmedi hala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder