4 Mart 2013 Pazartesi

Hala Bekliyorum Seni (Ft. Semih) - Mc Erdem


Verse1: (Mc Erdem)

Zordu yillar geride kaldi senden önce biri mi vardi
Gözlerimde bir kararti olsun bosver raziyim ben
Senle olan herseye ve sensiz geçen günlerime
Lanet ettim hep ben seni sensiz yasarken

Yemyesil gözlerinle anlattin herseyi
Sensin benim herseyim ve bende senin herseyin
Ben gördüm herkes sahte yüzlerinde vardi maske
Sirt çevirdi döndü terse zor günümde böyle iste

Yine mi dünüme takili kalsam elime kalemi yeniden alsam
Sayfalarda dolsa tassa durmasam ben yine yazsam
Anlatamam ben biliyorum derdimi gözlerime bak yeter sevgilim
Anlarsin ya herseyi ben anlatmam sana kendimi

Kendimi kendime kaç kere sordum ben yine bos yere diplere vurdum
Yorgun bedenim takdir ederim kendin bedeli ödedin ebedi
Gidelim ucuda sonuda belli olmayan bu diyardan
Ödülün ölümün önüne nokta koymak olsun sana haktan


Nakarat: (Semih)

Geçmisin ardindan bakan gözlerim yasli sensizim hala ben
Suçsuzum hiç bir günahim yok ama neden sensiz kaldim ben
Izlerin ardindan akan gözlerim yasli sensizim hala bennn
Yalnizim hiç bir kimsem yok tek kaldim hala bekliyorum ben


Verse2: (Mc Erdem)

Bazen insanin aklina garip seyler gelir
Düsünüp durur isin içinden çikamaz
Iste ayni öyle bi haldeyim
Sikistim çikamiyorum

Tutsak etmis askin beni sanki elimde kelepçe var
Zindan ardi yasak sehir parmakliklar dört duvar
Ve gardiyan mi hakimim ver cezami raziyim
Aci çekiyorum bana sen yardim et ALLAHim

Berdus oldum sokaklarda üstüm basim perisan
Kimse bilmez halimi derler adam deli lan
Sevmek delilik demekse ben deliyim raziyim
Kiymet bilmez kullarina sen yardim et ALLAHim

Her bi serde var hayir ve her hayirda var bi ser
Sevdiklerim neden terkettiler birer ikiser
Tek suçum bu muydu benim iyi olmak suç mu
Iyi günümde yanimda olan kötü günümde yoktu

Bana kendinden bahsetme seni senden daha iyi taniyorum ben
Bir gece ansizin kapin çalar ve kara haberim sana fisildanirsa
Üzülmek için bile artik çok geç bu adam öldü kalmadi sansin
Mutluluk mu sana uzak beni daha çok ararsin

Nakarat: (Semih)

Geçmisin ardindan bakan gözlerim yasli sensizim hala ben
Suçsuzum hiç bir günahim yok ama neden sensiz kaldim ben
Izlerin ardindan akan gözlerim yasli sensizim hala bennn
Yalnizim hiç bir kimsem yok tek kaldim hala bekliyorum ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder