4 Mart 2013 Pazartesi

Hep Aşk Dedim - Mc Erdem


Giris :

Ya ben yine hislerimi sizinle paylasmak istiyorum, iyi dinleyin

Verse 1 :

Hep ask dedim hep kaybettim
çok istedim hep agladim
Ama artik ben akillandim
Simdi artik kendimi astim

Rape verdim kendimi ben yine
Seni sevdim hem de ölümüne
Ama degmezmis bunu simdi anladim
Gözümün önündeki her anim

Silip attim artik geçmisi
Biliyordum hem de çok iyi
Sonu gelecekti bir gün elbet
Istersen beni yine terk et

Ne fark eder zaten ölmüsüm
Sensizligi ölümle çözmüsüm
Artik son söz artik bitti
Erdem son kez yine içti

Nakarat x2 :

Hep ask dedim hep kaybettim
çok istedim hep agladim
Ama artik ben akillandim
Simdi artik kendimi astim

Verse 2 :

Yola düstüm yine bu sehirde
Suya düstü hayallerimde
ölüm oldu tek çikis kapim
Kilitlenmis ahh açamadim

Gece oldu içimde bir hüzün
Gözümün önünde hala yüzün
Saf ve çok temiz bana bakiyor
Aklima geldikçe içim eriyor

Kulakligim yine kulagimda
Sol tarafim bir boslukta
Sen geldin yine aklima
Kahretsin unutamiyorum

Biliyordum sonu gelecekti
Bulamadim ki beni kim itti
Ask bana belki çok aci verdi
Ama artik bu oyun bitti

Nakarat x4 :

Hep ask dedim hep kaybettim
çok istedim hep agladim
Ama artik ben akillandim
Simdi artik kendimi astim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder