2 Mart 2013 Cumartesi

Medusa'nın Ruhuna - Medusa


Kilitledim umutlarin kapilarini
Baktim bulutlar agladi
Aglamak olmadi bagladi bagladi
Ellerimi tutup hayatimi
Mechul sayfalarimin ardindan
ter döker,diz çöker
Umutlari ezberlettiler
Girdim kafalari kasatura
Ezan sesini duyanlara
Secde etsin vatanima
Gözde büyütülen Amerika
Demode önüne geçtim
Medusa adini seçtim
Zamana karsi tektim
Önüne geleni kekledim
Yüzüme bakana tam bi kokona
Gelene gidene götünü verene
Eceli becere becere önüne serene
Geberince tekme
Elime kalemi aldim sustum
Aptal duygularimi yonttum
Sondum.Tek disi kalmis
Canavar misali kalemimi kirdilar
Damla damla akan yasti
Kirildi kalbim aciyi tatti
Tahti kaydi bahti yazdi
Kara kalemle kara bi yazgi
Kalite farki burda fark
Son sözümde son bi yargi
Dost olan da kuyumu kazdi
Sende bende son bi sansti
Medusa'nin ruhuna sende üfle
Senin gibilerin hepsini lanetledim
Herkesin ardindan konusmayi kes
Ve adam ol dinlesin herkes.

Keske sözcügünün anlami
Eskiden hep beni tanimlardi
Degisim ben degil fikirlerdi
Uzunca anlatilan sorunlardi
Agzima alamayacagim tek kelime
bana yapilan kalleslerin adi
Eskiden herkese söylenen
Ve dilinde baslatilan bu darbe
Ellerim titremekte hala
Ve bana nispet yaparcasina
Hiçbir seye layik olamayan
Edepsiz hayvanlar anirircasina
Rap yapanlara mi sormali nedeni
Bedelini ödemeli her yemininin
Arkasinda durmali adam olmali
Sormali her dalganin ardindan
Bulmali aklini
Saklimi kalmis tüm fikirler
Ortaya atmaya and içtiler
Lanet etmeyi birak artik
Düsünsene herseyi geride biraktik
Medusa'nin ruhuna sende üfle
Senin gibilerin hepsini lanetledim
Herkesin ardindan konusmayi kes
Ve adam ol dinlesin herkes.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder