3 Mart 2013 Pazar

Ölüm Gelsin - MC Sefalet


Susun artik dayanamaz oldu kalbim, savasmaktan yoruldu
susun artik çekilin gözlerime kan doldu
yardim eden hani nerde etrafim bos bulundu
bu bedenim ates gibi yandi bitti kavruldu
isyan ettim çile çektim kalktim düstüm yenildim
pes etmedim dostum dedim arkamdan ezildim
sokak köselerinde ordan buraya itildim
beni seven nerde zalim hayat hadi söyle bana
varsa seven biri söyle çiksin karsima

artik yeter dayanamam ben biktim bu hayatimdan
bikmis oldum yalnizliktan ona buna yalvarmaktan
kendi dünyamda ezildim asagilandim yeter lan
istemiyorum ben artik çekin alin buralardan
mezarimi kazin sarin kefen olsun bu hayat
hiç olmazsa kefen içi kahpe hayattan rahat
kim vurduya gidersem kimler bakar kimler sorar
bedenim kemik olup deniz diplerinde yatar
ona buna haykirmaktan kalbim kan aglar

kahpe felek yeter beni benden aldin biraktin
yalan hayat yeter beni sen sattin
yalan dünya kahpesin lan yalan olansin
yapayalniz berbat dünyama bir anda simsek çaktin
yaktin yiktin sattin beni ordan buraya firlattin
acimasiz hayat beni sen batirdin
yoksa beni sana kandim ruhum sana inandi
dogdugu gibi soldum yollarim kapandi
hayat ölümü bana sordu

gece gündüz yaziyordum feryadim kime dostum
konusmadim hep sustum
artik dayanamaz oldum bak su halime
gör duy hisset acilari çek çek sende anlarsin beni zamanla
zamana sigdirabilirmiyim bu nefesimi
girmeden mezara sardi kefen soguk bedenimi
rüzgar aldi götürdü bendeki benligimi
beni benden etti hayat soguk rüzgarlari esti
sokaklarda beni kötülüge itmek istedi
beynimde binlerce soru isareti belirdi
sordum sordum cevabini kimler verebilirdi
bin soru sordum ama yanit nerelerdeydi
bedenim islak kaldirimlarda gazeteye serdi
ölümü bekledim gecelerce ama gelmedi
kimler geldi kimler geçti gören olmadiki beni
haykirislarim dünyaya, yine duymadi beni
verin bana ölümüde, alsin gitsin buralardan beni

ölüm her canlinin alnindaki en son yazi,
yeter artik bunca yildir çektigim cefa
kazi dostum sende mezarini kazi, elveda dert,
elveda keder, anne elveda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder