5 Mart 2013 Salı

Resti Çektim Ahirime (Beat Emcil) - Mc Derbeder


Nakarat:
Resti çektim ahirime
Ah benim sonumu verecek Allah.
gerçegi, gelecegi göremeden imha
Gözlerine son bir kere
Bakmadim, bakamam ben nefes alamam.
besmele çekmeden yanina varamam

Verse 1 - rap:
Aglamak için gözden yas mi akmali
Dudaklar gülerken, insan aglayamaz mi
Insan insana baglanamaz mi
Benim tonla günahim affolamaz mi
Rakkas oyun ama, texas benim oyun
Gör bak saka yok, cürmümde yara çok
Gözlerim yasamin oyununa kandi.
astari mastari, kestire estire, elimden aldi

Verse 2 - rap:
Ellerimde kanli bak, yine sizlatma
Ecelle bagim yok, sen baglatma
Ölümle burun buruna kala kaldim
Kendi çukurumuda kendim kazdim
Ölüm teshisi koydum kendime
Hayat terazisi uymadi dengeme
Boynuma sarildi basit bir mengene
Hayat bir kontrastmis tüküreyim rengine

Nakarat:
Resti çektim ahirime
Ah benim sonumu verecek Allah.
Gerçegi, gelecegi göremeden imha
Gözlerine son bir kere
Bakmadim, bakamam ben nefes alamam.
besmele çekmeden yanina varamam


Verse 3 - rap:
Bir parça hayatta, bir parça yaptim..
sen kaçin kurasi beni kime sattin
Bunca yildir korkmadim ben, kaçmadim ve sapmadim
Faniyiz belki ama, ben yasanmisi saymadim
Kasmadim, rahattayim.. ölüm beni alsada,
ben hazira hiç konmadim, neden diyede sormadim

Verse 4 - rap:
Sorgular cehenneminde, yalan dolan ezberimde
Donarken yaniyorum ben, çigligimin zemherinde
Ellerimde tas tamamdin
Ben yolunda hirpalandim
Onca yerde savrulandim
Sen kasindin kes tamamdir

Verse 5 - rap:
Bak simdi sakinim, gönül misafiri
Sensizlige bakirim, yolunda katilim
Rüzgarinla oksanan yaprak gibiyim
Savurdugun ben miyim yoksa bende sen miyim

Nakarat:
Resti çektim ahirime
Ah benim sonumu verecek Allah.
gerçegi, gelecegi göremeden imha
Gözlerine son bir kere
Bakmadim, bakamam ben nefes alamam.
besmele çekmeden yanina varamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder