4 Mart 2013 Pazartesi

Soru Sorma - Mc Erdem


Nakarat x2 (Mc Erdem & Sakin) :

Her günüm ayni geçiyor ama
Bugünüm farkli gibi geliyor bana
Kafani yorma sebebini arama
Bilemiyorum bana soru sorma

Verse 1 :

Dün yine basladim gelecege kosmaya
Dostlarim yanimda sakin engel olmayin
Kapilari kapayin geçmise aglarim
Yaralarim çok derin hürriyetim muhabbette kaldi

Dört yanimi sarmis anilar pencere kapansin içeride rüzgar esiyor
Kimse bilmiyor yarinlara bir mektup yazdim
Herkese selam olsun mutlu bir gelecek hayata dair bir anim olsun
Sigaram söndü külleri cebimde hatira mutluluk bu olsa gerek

Gözlerimden yaslar akti kimse varmadi farkina
Agaçlar yapraklari dökmüs ben görmedim
Ilk bahar yagmurlari yagsa
Acaba ben mutlu olabilir miyim


Nakarat x2 (Mc Erdem & Sakin) :

Her günüm ayni geçiyor ama
Bugünüm farkli gibi geliyor bana
Kafani yorma sebebini arama
Bilemiyorum bana soru sorma

Verse 2 :

Soru sormayi kes tatlim bende bilmiyorum
Bugünümün farkini inan çözemiyorum
Dün dünde kaldi yarin belki ayni
Kader bana oyununu sen yokken oynadi

Hedeflerim vardi mutlu olmak adina
Gittin iste sende yarim kaldim anla
Bir parçami sende birakip bir parçami sokaga attim
Bilmiyorum bende senden sonra ne yaparim

Belki unuturum seni adini dahi anmam
Bil ki yaparim istersem hiçte kendimi kasmam
Sanki boslukta kaldim kimildasam düserim
Yasattigin her seyi unuttum deyip geçerim

Soru sormayi kes cevabini alamazsin
Beni böyle pes ettirip her seye sessiz kalamazsin
Inan ki yapamazsin bensiz duramazsin
Benden sonra bil ki sende mutlu olamazsin

Nakarat x4 (Mc Erdem & Sakin) :

Her günüm ayni geçiyor ama
Bugünüm farkli gibi geliyor bana
Kafani yorma sebebini arama
Bilemiyorum bana soru sorma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder