2 Mart 2013 Cumartesi

Uzak Diyarlarda (Ft. Ako) - Medusa


Çok sikildim yav sende git basimdan yatti artik yani basimda duran dertlerim
disinda sende gelde yalancisin yalan dolan hayatin umutlarimdi sanki gündogarken
gemide batsin bir yaprak misali düsler ellerimde kaldi günlerim ise sayili
gözlerim bu yeni kapandi izledim hayatimin geri kalan bir flim yoktu basrol
bos kimse yok kahraman benim rüyalarimd agizli satirlarim ise eski ellerim
yoruldu kangirendim oysa yardim et bana çirpinan kanatlarim kirildi yarinlarimda
ben müftela yabozdu düslerim önce tek bi bendim oysa yenilenir hayallerimde
bos nasil olsa çölde yürüyen ayaklarim yorulsa keske emeklesem pesinden bende sonsuza

gecelere seni sorarim bulamam ki uzak diyarlarda
ara sira seni ararim ellerim bombos kaldiginda

basrolde sen bense yardimci erkek güzel bi flim yasaigimiz
büyüdü anda giderek ölüm aras için bilgilerde kaldim giderek
hakketen saftim önüme çikani snadim bi melek harilarim paha
biçilemez kutsal kase misali hatiralarim daha çocukken ruhsal
kalemim hali saklanirdim senden önce bulsam perisan hali sarjörümde
dertlerim var sanada dönmüs hali bu gizemi çözemem olsam bile sarlakok
saril bana diyemem uzaktayim çare yok kelimelerin az sor beni bakiyorum
çare yok nedenini bilmek imkansiz karnim sancidan agri çok sana olan
duygularim civa kadar yolmudur eline al sigara inadina bogulurum
ölüm taylarim bos ölüleri kadar soguk son suratin karsina seni bana nolursun

gecelere seni sorarim bulamamki uzak diyarlarda
arasira seni ararim ellerim bombos kaldiginda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder