9 Mart 2013 Cumartesi

Uzak Dur Benden - Mat


Yasli gözlerinden akmis siyah makyajinla
o güçlü kadin sen miydin?
bilmiyordum senin de hislerinin oldugunu
hayret sen hiç özler miydin?
"bir sans daha"
tabi söylemek ne kadar kolay
birakip giden sen degil miydin?
iste sana cevabim
hem de senin sözlerinle
aynen söyle dememis miydin?

istersen öl askimdan
ister benden igren
usandim senden
usandim senden
artik beni sil aklindan
yalniz kalmayi ögren
uzak dur benden

anilardan hiç bahsetme
çok geride kaldi onlar
o tatli adam artik yok
resimlerde kalsin birlikte geçen yillar
artik bunlara karnim tok
daha fazla küçülme
dön kendi hayatina
sagirim artik sözlerine
her mutsuz oldugunda lütfen beni arama
bak basinin çaresine

istersen öl askimdan
ister benden igren
usandim senden
usandim senden
artik beni sil aklindan
yalniz kalmayi ögren
uzak dur benden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder