4 Mart 2013 Pazartesi

Yalan Dünya - Mc Poyraz


Mutlu sonla bitecek bir masal bekledim hayat boyu
yasadigim yerlerde anilarim birakmak cok zordu
göç vaktim ne zaman gelir yasam beni yordu
zorda kalan bir beden çöktü kimse görmeden
karanlik bitermi bilinmez sorunlar hiç mi hiç çözülmez oldu
insanlar geçim derdi derken kovalanan oldu
savas mi barismi bitecek elbet dünya sonu
yaklastigim yer yiprattigim bir ömür ayri yönü
dönecek olan dünya hep biz döndük hayat boyu
yoktu bence kalici bir yol yasam suyu
tekrar tekrar umut almak uzaklardan yuttum içimde tozu
bir beni birakmayan gölgem birde bendim sevdim bu oyunu
alisinca kafama takmadimda unuttum hayat sonunu
anlatilmak istenen sadece gelecekti hepte öyle kaldi
dertler kederler anlatilmaz hayaller simdi benide aldi
götürdü beni uzaklara geçmisim gozlerimin onunde bir masaldi
pembe ruyalarda vardi tabi hayat akisinda simdi geride kaldi
umutlar tükenmeyen en son seydi simdi bitti.
sahip oldugum bu beden benim de sakli
roller maskeler sahte dostluklar beni benden aldi
simdi yalnizim kendine cekildi butun zamanlar gölgeler orda kaldi
acinin surlarinda atesler yaktik vuruldu sehirler soluksuz kaldik
kendime bendime sahip çikamadim bir zamanlar
hep o göreyim diye düsündügüm rüyalar
göremez oldugum o anlar aklimda sakli kaldi
engelimi astim bu gece döktüm deftere sarildim bu gece kaleme
anlatamak istedigim bir an yasa oda dönüstü simdi cansiz bir tasa
gözlerim sisli göremez oldum uzaktan kurtulamadim tuzaktan
Allah razi olsun beni halimi sorandan
simdi unuttum bu bedeni yorandan onunda cani sagolsun
simdi beni yanliz birakan dostum oda varolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder